VERZENDEN EN RETOURNEREN
Verzenden
De levertijd van je bestelling is 1 tot 2 werkdagen en wordt geleverd door post nl.
Voor 15 uur besteld dezelfde dag verzonden. Dit geld alleen voor de werkdagen.
De betaling is vooraf met Ideal of overschrijving. Bij overschrijving moet de betaling binnen 2 werkdagen op de rekening staan anders wordt de bestelling geannuleerd.
Gegevens voor bankoverschrijving zijn
Angels Wings
IBAN NL49ABNA0849956455
Dedemsvaart
De verzending gaat standaard met Post NL, en is met Track & Trace.
De verzendkosten zijn voor brievenbuspakket 3.95 euro en pakket 4.95 euro. Dit geldt alleen voor bezorging in Nederland.
Een brievenbuspakket wordt niet afgeleverd bij een afhaalpunt maar komt aan huis door de brievenbus!
Voor bezorging in Belgie zijn de verzendkosten vanaf 8.40 euro.
Voor bezorging in Duitsland zijn de verzendkosten vanaf 8.40 euro
Je bestelling wordt met zorg verpakt.
Angels Wings is niet verantwoordelijk voor het zoek raken tijdens de verzending.
Helaas kan ik niet aan verzoekjes voldoen van het opschrijven bij het verzenden op de verzendlabel dat het bv
- niet bij de buren geleverd mag worden
- het pakje achter het huis gelegd moet worden bij de schuur
- bij geen gehoor onder de carport leggen onder de bank etc.
Dit is voor mij een onmogelijke taak om hieraan te voldoen. Ben je vaak niet thuis dan kun je gebruik maken van een post nl afhaalpunt. Dit kun je aangeven bij de bestelling, en anders doe even een briefje op de voordeur voor de postbode.
Dank je wel voor je begrip.
Retourneren
Ben je niet tevreden met je aankoop dan kun deze retour doen binnen 14 dagen.
De kleding mag niet gedragen, gewassen, beschadigd zijn of ruiken naar parfum, kooklucht, rook of andere luchtjes.
Alle labels en etiketten moeten nog aan/op het artikel zitten.
Ga zorgvuldig met de kleding om.
Bewaar de kleding in de originele verpakking en stuur deze zo snel mogelijk retour. De kleding moet in goede staat aangeleverd worden, gebeurd dit niet dan heeft Angels Wings recht om kosten in mindering te brengen.
Hoe gaat het in zijn werk?
De kosten voor retour zijn voor u zelf, zo kan ik de prijzen laag houden. U kunt de verpakking hergebruiken voor retourneren.
Als u een artikel retour doet doe dan de factuur bon bij het retour artikel. Bij meerdere artikelen waarvan je enkele houdt mag je ook een kopie maken van de aankoop bon. Vermeld op de factuur bon uw rekeningnummer of gironummer.
Zodra ik het retour pakket heb ontvangen ontvang je van mij een bevestiging via je mailadres en wordt het bedrag van je retour binnen 1 tot 3 werkdagen teruggestort op je rekeningnummer.
Bij retour van de hele bestelling ontvang je het aankoopbedrag en de verzendkosten retour. Hou je een gedeelte van de bestelling dan krijg je het aankoopbedrag van de retour gestuurde artikelen terug. Ik krijg hier weleens vragen over maar dit is wettelijk bepaald voor webshops.
Je kunt de artikelen voor retourneren sturen naar
Angels Wings
De Aak 201
7701 LJ Dedemsvaart
RUILEN
Wil je graag een artikel ruilen voor een andere maat of een ander artikel dan kan dat natuurlijk.
De artikelen die je wilt ruilen kun je gewoon retour doen . De nieuwe artikelen kun je weer opnieuw bestellen in de webshop. Dit doe ik op deze manier om zo de prijzen laag te kunnen blijven in de webshop en de administratie overzichtelijk te houden. Er kan geen ruiling met een nieuwe bestelling verrekend worden.
Stuur je bij ruilen de hele bestelling retour dan worden ook de verzendkosten terug gestort op je rekening. De retour kosten zijn wel voor jezelf.
Zodra ik de artikelen retour heb gekregen die je wilt ruilen wordt het geld op je rekening terug gestort.
Helaas komt het regelmatig voor dat ik pakjes retour krijg met retour afzender. Vaak altijd door het verkeerd invullen van het adres, bv verkeerde postcode of huisnummer waardoor de bestelling niet afgeleverd wordt maar weer terug gaat naar Angels Wings. Hier zaten normaal geen kosten aan verbonden en nam post.nl dit voor zich. Dit is nu per 01.01.2021 verandert en worden de kosten naar Angels Wings verrekend. Omdat dit helaas best vaak voorkomt en ik niet alle adressen kan controleren is dit voor mij niet te doen. Komt een bestelling retour door
weigering aan de deur
Het niet kunnen afleveren van de bestelling door foutieve adres gegeven
Het niet ophalen van een bestelling bij een afhaalpunt
dan worden deze kosten bij de klant gefactureerd.
Let dus goed op als alle gegevens kloppen bij de bestelling!!!!!
Voor vragen stuur mij een bericht op angelswings@outlook.com